HKRoed Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei! En kollega har en HP Deskjet 5550. Han har fått ett problem med at printeren kun skriver ut blanke sider. Testsiden derimot fungerer som den skal. Jeg testet printeren på min maskin, og der fungerte alt som det skulle. Ingen feilmeldinger kommer opp. Printeren kjører kun arket igjennom printeren uten at patronene blir aktivert. Han har avinnstalert og innstallert programvaren utallige ganger, og testet med en annen USB-kabel uten hell. Gode råd ønskes Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 hvilke programmer har han brukt for å teste ? det går an å prøve med de enkleste først som f.eks notepad ( notisblokk) eller paint og så forsøke videre med et regneark eller tekstbehandler enkelte programmer har en inn stilig om hva som skal taes med på utskriften du skal ikke se bort fra at alt som skal skrives ut kan være krysset vek for å ikke komme på utskriften Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Noetpad, Word, Excel og ledetekst bl.a. Ingen skrev noe tekst... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 har han de samme innstillingene som du brukte da du teste skriveren ? da tenker jeg på kabel , og innstillinger i utskriftskøen og oppsettet av skriveren siden der virker hos deg bør han ha så likt oppsett som mulig jeg har liten tro på at virus og slikt kan foresake disse problemene men muligheten er nå der jeg kan ikke svare på hvordan skriveren skal stiles da jeg bruker en skriver fra canon og har ikke brukt hp noen gang Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Slett all softwaren for printeren. Prøv å gå inn på Printers and Faxes, høyreklikk og velg Server Properties. Velg så Drivers, og fjern hele driveren. Det kan tenkes at du må restarte print spooleren for å få den fjernet. Reboot, og reinnstaller printeren. I nitti prosent av tilfellene med blanke utskrifter er det driveren som henger seg opp, og skaper problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå