VisualStudio Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Fant frem min gamle K750i her om dagen, for jeg ska ha ut noen bilder og slikt. Men så satt jeg i SIM-kortet mitt, og fikk feilmeldingen "Sett i riktig SIM-kort". Skjønner jo at dette er en operatørlås, da jeg har telenor nå, og hadde netcom før. Men jeg bare lurte på om det var en metode for å få hentet ut bildene mine allikevel? Om tlf ikke funker, er ikke så nøye. Må bare ha de bildene. Når jeg setter den i datan får jeg opp "Flyttbar disk" men når jeg prøver å kjøre den, kommer det "Sett inn en disk i stasjon H:" Noen som har en løsning? Takk Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Fant frem min gamle K750i her om dagen, for jeg ska ha ut noen bilder og slikt. Men så satt jeg i SIM-kortet mitt, og fikk feilmeldingen "Sett i riktig SIM-kort". Skjønner jo at dette er en operatørlås, da jeg har telenor nå, og hadde netcom før. Men jeg bare lurte på om det var en metode for å få hentet ut bildene mine allikevel? Om tlf ikke funker, er ikke så nøye. Må bare ha de bildene. Når jeg setter den i datan får jeg opp "Flyttbar disk" men når jeg prøver å kjøre den, kommer det "Sett inn en disk i stasjon H:" Noen som har en løsning? Takk 9663758[/snapback] tja... kontakt netcom eller bare gå på internett sidene deres. https://netcom.no/kundeservice/koder.html Der kan du låse opp mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå