yen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Søndag morgen slo min bærbare Acer Aspire seg plutselig vrang - da jeg slo den på fikk jeg først den vanlige Acer-logoen noen sekunder,så fikk jeg opp svart skjerm med beskjeden "operating system not found ".Jeg prøvde å restarte gang på gang uten hell,så slo jeg PC-en av og fikk hver gang samme beskjed -" operatin g system not found." Jeg holdt på hele formiddagen og prøvde meg fram - så plutselig kom Windows opp og alt fungerte som normalt.Det samme idag -i flere timer har jeg hatt beskjeden" operating system not found" lysende på skjermen hver gang jeg prøve å slå maskinen på - så lyktes det plutselig,etter mange forsøk.Er det noen som har en diagnose - ? Har altså Acer Aspire 1641 med Win XP. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Høres ut som om det er dårlig kontakt mellom harddisk og hovedkort. Gå i BIOS og se om du finner harddisken der når du ikke kommer inn i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå