nevelk Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Greit, her er saken: Hver gang jeg starter PC-en er alt OK, men så går det ett minutt eller to og jeg gjør noe(starter msn/firefox).. Så fryser PC-en, først programmet jeg bruker, så fryser startmenyen hvis jeg trykker på den eller skrivebordet hvis jeg dobbeltklikker for å åpne ett program. Jeg har formatert PC-en 5-6 ganger de siste dagene og det samme skjer om og om igjen.. Jeg innstalerer drivere jeg fikk med PC-en og alt virker som det skal frem til jeg innstalerer Steam. Alt går greit under innstalasjonen av steam, men det er når jeg skal logge inn på kontoen min at det går gale. Det er da det fryser. Og når jeg rebooter PC-en så e d på ann igjen.. PC-en er ca. 3 år gammel og her er litt HW: AMD A64 3200+ 2 x 512MB PC3200 Dual Channel DDR nVidia GeForce 6800GT 256MB En eller annen WD 250 gb harddisk Takk på forhånd : ) Lenke til kommentar
nevelk Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Oppdatering; Nå har jeg hatt PC-en påslatt i ca 40 minutter, og den fungerer helt fint. Jeg har bare sittet på msn og surfet litt på firefox og begynner å tro det er steam som får alt til å krasje.. Nå skal jeg fjerne steam for å se om det skjer noe. : ) EDIT: Jeg fikk fjernet steam uten problemer. Men er det noen som vet hva som kan være i veien siden det virker som om det er steam som ødelegger alt? Hvordan jeg kan få det innstalert uten at hele systemet fryser? Og en ting til. Jeg har en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322613 som har FAT-32 filsystem og HDDen på PC-en har NTFS? Kan det være dette som gjorde at det frøs første gangen? (Jeg har IKKE koblet i den eksterne etter jeg har formatert.) Men jeg har brukt den eksterne sammen med PC-en i 2-3 måneder uten problemer... Så jeg vet ikke hva som skjer.. Anyways, hvis du kan hjelpe meg på en eller annen måte hadde jeg satt stor pris på det. : ) Endret 8. oktober 2007 av nevelk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå