Gå til innhold

Spørsmål om Playstation 3

Iceman22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å svare på 1 og 2,

1 - Du må nesten fortelle oss hvilken skjerm du har, men i utgangspunktet er det vel svært få skjermer som har HDMI-inngang. Om du hadde planlagt å bruke DVI>HDMI kan dette by problemer pga av HDCP-støtten, noe jeg neste kan garantere at skjermen din ikke støtter.

2 - Alt av 2.5" disker med 5400 RPM som sagt over, det finnes en guide som er klistret her i Sony-forumet over hvordan du går fram.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
1: Kan jeg få spilt ps3 på min lcd skjerm med denne og denne?

2: Hvillke harddisker kan jeg sette i maskinen? 2.5", 3.5" eller passer begge? Må jeg ikke installere noenting med en splitter ny hdd i maskinen?

3: Kan jeg koble til maskinen rett opp til vanlig trådløs router uten problemer?

9663596[/snapback]

1. Skjermen må ha HDCP-støtte for at det skal virke. Hvis ikke må du konvertere fra analogt signal til DVI.

2. Man kan benytte 2,5" SATA-disker, og 5400RPM er anbefalt. 7200RPM fungerer også, og gir faktisk marginalt bedre loadingtider.

3. Ja, det fungerer helt fint.

Lenke til kommentar
For å svare på 1 og 2,

1 - Du må nesten fortelle oss hvilken skjerm du har, men i utgangspunktet er det vel svært få skjermer som har HDMI-inngang.  Om du hadde planlagt å bruke DVI>HDMI kan dette by problemer pga av HDCP-støtten, noe jeg neste kan garantere at skjermen din ikke støtter.

2 - Alt av 2.5" disker med 5400 RPM som sagt over, det finnes en guide som er klistret her i Sony-forumet over hvordan du går fram.

9663816[/snapback]

Skjermen er en Dell E207WFP som har HDCP støtte. Jeg snakket med en fyr nettop, og han mener denne kabelen skal gjøre susen. Den fra playstation3 til skjermen :thumbup:

Og glemte en ting til, er det vanskelig å bytte til ny harddisk? brytes garantien?

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle om det bryter garantien da? Tviler på at de kan se om du har byttet harddisk om du setter tilbake den gamle før du evt. leverer in konsollen på service. Er jo ingen forseglinger du må bryte osv. før du får tilgang til harddisken.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Ingen fare, du bryter den ikke uansett. Er mange rundt omkring som har kontaktet Sony. Det står jo også nøye beskrevet i manualen hvordan man går frem for å skifte den.

Står til og med spesifisert i Garantien at man kan ta ut harddisken ved innsending, dersom man ikke vil miste dataene på den.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...