henrik_s Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hei, eg vil oppgradera PC'en min, men eg må få nytt hovedkort. så kan eg ta et nytt hovedkort i ein Compaq Presario 5676??? eller kan eg bare bruke spesielle compaq hovedkortkort??? Lenke til kommentar
betus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvis Compaq`en din er basert på ATX standarden, kan du bytte ut hovedkortet med et hvilket som helst ATX hovedkort. Hvis ikke må du ha et spesielt Compaq hovedkort, og da blir det som regel billigere å kjøpe nytt kabinett og hovedkort, basert på ATX standard. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg forstår ikke helt hva du mener. Har du en Compaq Presario 5676? eller skal du ta HK fra en slik maskin. Det vært fint å få vite litt mer om pcen din, da er det mye letter å svare... Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Nå er det en stund siden jeg har sett på Presario, men som regel kan du IKKE bytte ut hk på slike ferdigPCer beregnet på masse hjemmemarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå