HondaOlav Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hvis dere vil slippe å skru og stadig vekk ha ett eller anna problem med scooterne deres, KJØP SKIKKELIG MERKESYKKEL! Honda, Yamaha, Aprilia, Suzuki osv. Det sier seg selv at hvis du kjøper Qingqi, Kymco, Baotian, YiYing og andre jalla-jalla-sykler så vil dere få problemer ganske fort...! Dette er ikke for å være spydig eller frekk, men sånn er det bare.. Kort sagt; ikke kjøp deg scooter på smartclub, dra heller til en merkeforhandler, så slipper dere problemer! Endret 13. oktober 2007 av HondaOlav Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Forresten, er det vanlig med en sånn totaktsmotor på scooteren at hvis jeg lar den stå på tomgang med lyset på, så hender det at motoren stopper, er dette vanlig? Og det hender også at den stopper når jeg akselererer brått. Er dette rett og slett vanlig med en helt flunkende ny scooter? :S jeg har også det problemet:( skulle gjerne hatt svar på det Ja det er ganske normalt, hvis tomgangen er for lav Bare å stille opp på tomgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå