Manx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sitter å leker litt med et oppsett som jeg skal sende over til sønnen av en kollega av meg. Sitter å titter på Mystique 631. Det jeg lurer på om det er noen som har vært borti kabinettet og kan fortelle meg om det går fint å hive inn et langt skjermkort hvor man fester ekstrastrømmen på enden av kortet. Det er dette XFX kortet det er snakk om. Hvis lengden blir et problem så kom gjerne med forslag til andre kabinetter til den prisen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lurer på det samme, hadde vert veldig fint å vite til mandag for å seie det slik Eventuellt om det går an å skru ut den nederste drive-bayen...? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Han som skulle ha det valgt det bort til fordel for et Antec Nine Hundred, så jeg kan ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843406 , ser ut som han har fått det til, pluss det er en som sier alt passer. EDIT: Rallahr har bekreftet at han har det i sin masking, og det funker. Så da skal 8800GTS passe. Endret 27. oktober 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Men 8800GTX er større enn GTS... Om nokon har mulighet til å rett og slett måle avstand mellom bakside og den nederste drive-bayen i kabinettet eller måle lengden på et GTX-kort hadde det vert midt i blinken Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har bare et GTS å sammenligne med, men ihht. øyemål SKAL det gå bra med GTX, gitt at GTX er 5 cm lengre og har kontakter oppå kontra på siden. Tempen er jeg mer bekymra for. Vil faktisk si at Mystique 631 er særs lite for pengene, selv om det koster 700 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå