ecko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 forbanna idiot! hadde den vært lett å skvise så hadde jeg gjort det! jeg prøvde, men det gikk ikke hull på den. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Håper du skviser slik at du omtrent får en liten skvett i øyekroken ? Det er vondt, har hatt det før jeg også men jeg bare presset til ! edit:leif slo til Endret 11. oktober 2007 av Vbrattla Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hender fra tid til annen jeg får en slik jævel selv. Løsningen er mannsmot og skarpe negler, samt litt trykk. Det blør litt mer enn en vanlig kvise, og gjør faen så vondt, men daaamn så deilig det er når den er slaktet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette er en av de mer tilfredsstillende kviseformene å få has på. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg klødde meg i øret i går natt, og da sprakk den, jeg fikk vist sår på den sist gang for det var skorpe der, men den ble ikke skviset da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har en selv nå, men den er litt for langt opp i øreflippen til at jeg får den skikkelig i klem. Forbanna og. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg klødde meg i øret i går natt, og da sprakk den, jeg fikk vist sår på den sist gang for det var skorpe der, men den ble ikke skviset da. Gratulerer! Vil du fremdeles påstå at det er bedre å gå rundt med en sånnen jævel i 2 uker ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg har akkurat hatt sånn, bare i brusket på siden av øret, fytti satan så vondt!! Btw, fant den plutselig, gjorde vondt, dreit i den, tok 2 dager, uten smerte i hele tatt, merka den ikke, så var den vekk. 2 uker, piss meg i øret. Endret 15. oktober 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg klødde meg i øret i går natt, og da sprakk den, jeg fikk vist sår på den sist gang for det var skorpe der, men den ble ikke skviset da. Gratulerer! Vil du fremdeles påstå at det er bedre å gå rundt med en sånnen jævel i 2 uker ? den var så nært slutten at jeg ikke kjente noen ting, det blødde bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå