Stingah Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Driver å setter opp OsCommerce på en server jeg har os web10.nu. Når jeg loader forsiden får jeg denne feilmeldingen øverst på siden: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php:2) in /usr/home/web/wno218601/catalog/includes/functions/sessions.php on line 97 Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php:2) in /usr/home/web/wno218601/catalog/includes/functions/sessions.php on line 97 Fant ut av det problemet, endret force cookie use til true. Da forsvant de to feilmeldingene, men nå kom det opp en ny istede: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php:2) in /usr/home/web/wno218601/catalog/includes/functions/general.php on line 1223 Line 1223 i general.php: setcookie($name, $value, $expire, $path, (tep_not_null($domain) ? $domain : ''), $secure); Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Legg til ob_start(); rett etter <?php i toppen på index.php (om det er den filen som står i adressefeltet når feilmeldingen kommer) Om ikke filen starter med <?php, legg til <?php ob_start(); ?> helt i starten. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, fikk fiksa det nå ja. Var en enter for mye helt nederst. Men da dukka det opp ett nytt problem: Warning: require(includes/languages//index.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php on line 33 Warning: require(includes/languages//index.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php on line 33 Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/languages//index.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php on line 33 Lurer på om jeg bare skal prøve å legge inn hele skiten på nytt igjen Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Enten endrer du "includes/languages//index.php" til "includes/languages/index.php" i /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php eller så finnes ikke den filen. Da må du enten finne filen og legge den inn der den skal eller installere hele pakken på nytt. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Pathen burde nok være: /catalog/includes/languages/english/index.php Er ikke noe index.php på /catalog/includes/languages/ Men det er /catalog/includes/languages/english.php Finner ikke noen steder det står includes/languages//index.php i index.php som ligger i catalog. Vet du hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tror det er lurest å installere på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå