metaman Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har anskaffet Chaintech 7NJS og cbox2-panelet gir meldingen "FF", skal det være sånn eller hva har jeg gjort feil. Jeg har en amd xp 2400, 512 ddr 400, og kom nå ikke med "du skulle ha kjøpt asus" Hvis mer info trengs så la meg få vite det. Metaman Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har anskaffet Chaintech 7NJS og cbox2-panelet gir meldingen "FF", skal det være sånn eller hva har jeg gjort feil. Jeg har en amd xp 2400, 512 ddr 400, og kom nå ikke med "du skulle ha kjøpt asus" Hvis mer info trengs så la meg få vite det. Metaman FF står for at pc`en booter opp!! Du må starte digidoc for og se cpu temp/rmp!!! se CODE arket som følger med!! Har dette kortet og er storfornøyd!!! mvh stefan Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 du skulle ha kjøpt asus Lenke til kommentar
metaman Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Takk skal du ha StefanDahl, Jeg trodde det var ett eller annet rav ruskende her :oops: Og til Helt 1 :wink: metaman Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Takk skal du ha StefanDahl, Jeg trodde det var ett eller annet rav ruskende her :oops: Og til Helt 1 :wink: metaman funker det? hehe Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 FF = Fully Functional = BIOS har fullført, OS startes. Se forøvrig her. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå