fasthammer Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hey hå. Jeg har et aldri så lite problem når det kommer til photoshop. Når jeg skal bruke brushes, så blir de helt rare, og istede for å "tegne" den brushen jeg eventuelt bruker, tegner den bare masse prikker. Jeg har lagt ved et bilde for å forklare enklere Hvis noen har peiling på hva som er galt, eller hva jeg eventuel har stilt inn med et uhell, så blir jeg veldig gla Edit: Tittel og bilde Edit 2: LOOOOOOOL.. Fant ut av det Tråden kan stenges .bmp Endret 8. oktober 2007 av fasthammer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 sett mode på normal. den står på dissolve Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jepp, fant ut^^ Lenke til kommentar
slash Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når du allikevel bruker photoshop.. værsåsnill å lagre som .jpg, da 2.5 megabyte for et bilde av den størrelsen er helt unødvendig. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 På bilete som det der er PNG8 best, synst eg. Bruk File --> Save for web, so får du det ned i 40KB med god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå