kårenavn Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et Canon videokamera som jeg har hatt i rundt 3år. Jeg har valgt å filme på teip siden da kan jeg filme lenge. Har aldri hatt noen problemmer før, men nå når jeg skulle legge inn ferievideon på dataen via Movie Maker ble det svarte stripper over skjermen Det er også slikke stripper når jeg ser på videoen på skjermen på videokameraet. Hva kan være grunnen og hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skjer dette kun når det er bevegelse i bildene? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Svarte stripper eller striper? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Svarte stripper eller striper? Burde ikke blitt svarte striper av strippere, så lenge det ikke er kjønnsorganer i bevegelse Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Slikke stripper? Hmmm... Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Et ordentlig spørsmål bør besvares ordentlig også, folkens! Jeg vet ikke hva grunnen til stripene er, men har du forsøkt å kjøre en rensetape i kameraet? Det sies at spesielt hvis en bruker tape av forskjellig fabrikat, kan det, p.gr. av forskjellige smøremidler, bli avsetninger på kameraets lesehode. Lenke til kommentar
kårenavn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Nei har ikke kjørt noen rensetape i kameraet. Synes det var litt rart at stripene kom siden jeg hadde det i dataen og dreiv og øverførte film og når jeg dagen etter fant igjen kameraet var det svarte striper når jeg skulle spille av filmen. Stripene er der når jeg har på pause også. PS: Stripene er ikke slik at de går opp og ned o.s.v, men de er konstante. Akkurat som om noen skulle ha teipa gråe striper på skjermen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det høres ut for meg som du trenger rensekasett. Du har hatt kameraet i 3 år, og da begynner det å bli ganske naturlig med en rens på maskineriet. Kjøp deg en, de er ikke dyre. Dersom det ikke er problemet, så er det alltid godt å ha. Vil du ikke kjøpe, kan du vel alltids låne av noen som har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå