suneks Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvilke gratis antivirus og firewall skal jeg vælge til mit nye netværk........ Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 NIS2003, funker meget bra og veldig få problemer med oppsett osv.. Fjerner også alt av reklame. Sjekk å ha når du skal på sider som f.eks astlavista... Jeg er uansett meget fornøyd og den krever heller ikke all verden på pc'en. Du vil ikke angre!! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 NIS2003, funker meget bra og veldig få problemer med oppsett osv.. Fjerner også alt av reklame. Sjekk å ha når du skal på sider som f.eks astlavista... Jeg er uansett meget fornøyd og den krever heller ikke all verden på pc'en. Du vil ikke angre!! Siden NIS ikke er gratis, så anbefaler jeg Zonealarm (gratisversjonen) som brannmur... Når det gjelder antivirus, så ville jeg uansett om det koster litt skaffet meg Norton Antivirus, det er inkludert i NIS (Norton Internet Security) Det er så og si det eneste antivirus programmet som holder mål i de fleste testene foretatt her i Norge i hvertfall. Der er opp til deg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Når det gjelder antivirus, så ville jeg uansett om det koster litt skaffet meg Norton Antivirus, det er inkludert i NIS (Norton Internet Security) Det er så og si det eneste antivirus programmet som holder mål i de fleste testene foretatt her i Norge i hvertfall. Der er opp til deg. Nåja, det er ganske mange andre som også holder mål da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå