marlboro! Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har erfaring med dette? Er det i det hele tatt mulig, og hvordan går man i så fall fram? Hvor mye vil det sånn ca koste? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvor langt nord er det snakk om ..? Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 I de aller aller fleste tilfeller er det billigst å samle noen kamerater og ta en roadtrip.. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Til Tromsø.. jeg har ikke lappen enda, så blir vanskelig med noen roadtrip Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du har 2 kompiser går det jo fint, men blir 2 heftige bensinregninger da.... Lenke til kommentar
Muku Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du skal kjøpe bruktbil er ikke dette å anbefale. Det er viktig å prøvekjøre og besikte bilen før du kjøper den. Det finnes transportfirmaer som transporter bilen til Tromsø, men det kan bli dyrt. Ta heller med deg en kamerat som har lappen, ta fly ned og kjør hjem igjen. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Tror ikke det er altfor dyrt. ifølge Autolink koster det 6000 for en bil fra Drammen til Narvik. En annen gal ide, om det er mulig. Hvis bilen får plass i en vanlig lastebil, vet jeg at for eksempel Hasselberg Transport (tromsøfirma) kjører oslo-tromsø relativt ofte. Kan jo tenkes at noen slike firmaer ofte kjører med tom bil oppover. Endret 8. oktober 2007 av gorber Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Eller så får du vente til mai så kan jeg kjøre den opp for deg :!: skal til tromsø i mai jeg! hihi! og jeg må på ett eller annet vis forbi oslo! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hm.. Det er en, hva skal jeg si, bruktbruktbruktbil som skal brukes til bilcross, så er litt usikker på om den egner seg til langkjøring? Men kan jo ta kontakt med f.eks. Hasselberg ja Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det da verdt å betale mange tusen for å få den frakta oppover.. Kan jo bare gå på et stevne å by på noen av bila der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå