Gå til innhold

Søker WoW-spillende jenter mellom 14 og 25 år.


Anbefalte innlegg

Blir du tent av jenter som spiller wow?

 

Herregud hvor meningsløse ting du skriver...

 

On topic: Så akkurat at dere også har tenkt å sammenligne "jente-delen" av prosjektet med gutter også, ellers føler jeg det hadde vært meningsløst. Når skal dere være ferdig med undersøkelsen? Håper den blir offentliggjort så vi får lese.

 

EDIT: hadde noen skrivefeil

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir du tent av jenter som spiller wow?

 

Jupp :love:

 

Virker som du har seriørse personlige komplekser når det gjelder wow generelt ettersom du spiller selv. Sitter du kanskje å skammer deg når du spiller? "å huff, nå er jeg patetisk. Best å skrive noen flame posts på hw for å få opp selvfølelsen igjen"

Lenke til kommentar
Jupp :love:

 

Virker som du har seriørse personlige komplekser når det gjelder wow generelt ettersom du spiller selv. Sitter du kanskje å skammer deg når du spiller? "å huff, nå er jeg patetisk. Best å skrive noen flame posts på hw for å få opp selvfølelsen igjen"

 

Søk etter poster fra KK så danner det seg et bilde ;)

 

Med mindre du setter pris på underholdningsverdien er "ignore" et alternativ.

Lenke til kommentar
kjenner en jente som spiller wow hun er i fjorten års alderen. men er ikke sikker om henne er i lvl 70, må henne være i lvl 70? for jeg kan spørre om henne vil svare på et par spørsmål.

 

off topic: halla lillebror (Kadmium) trodde ikke jeg skulle se deg i denne delen av forumet.

 

Tror vi må senke kravene fra jenter som har en 70 char, til jenter som spiller WoW nogenlunde regelmessig. Ta kontakt per PM dersom du er interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...