axaver Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg kjøpte den omtalte Acer Aspire 5920g for noen måneder tilbake. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet og angrer på noen måte ikke! I de 2 siste ukene har jeg hatt problemer med minne etc. Jeg får feilmeldingen vist på bilde etter helt vanlig browsing og messenger i ny og ne. Dette gjelder ikke bare disse 2 programmene, men også andre programmer som Steam,Ventrilo, Bittyrant, og alle andre programmer og spill. Bilde: Edit: bilde Endret 8. oktober 2007 av axaver Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Da spør jeg deg: hva sier feilmeldingen og hva er det som skjer etter at du får den? Lenke til kommentar
axaver Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Da spør jeg deg: hva sier feilmeldingen og hva er det som skjer etter at du får den? 9662848[/snapback] Bilde ble vedlagt nå. Veldig mye feil med forum inlegg i dag daa! Jeg velger vanligvis å slutte alle programmene så starte de igjen. Noen ganger fryser alt seg fast og jeg er da nødt til å yte til ctrl+alt+delete (funker ikke det må jeg reboote manuelt) Mvh Simen Aukland Lenke til kommentar
axaver Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva kan være problemet. PC-en er fortsatt treig og når jeg går inn på min datamaskin blir den fort borte igjen. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå