sparemaster Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har hørt rykter om at man ikke får husqvarna wr125 eller wre125 med hvite skilt til neste år. Er dette bare bambuss eller er det sant? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan jeg aldri tenke meg er sant.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har hørt rykter om at man ikke får husqvarna wr125 eller wre125 med hvite skilt til neste år. Er dette bare bambuss eller er det sant? ser ingen grunn til at det ikke skal bli lovelig? Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 ser ingen grunn til at det ikke skal bli lovelig? De sier jo at 2-taktere fårurenser så mye at de må bort fra veien.. mæi i ræva Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 De sier jo at 2-taktere fårurenser så mye at de må bort fra veien.. mæi i ræva Nei fy f***.. Tror ikke det kommer til å skje i nermeste fremtid..men på en annen side har de jo alt gjort det på båt.. Vi får jo ike kjøpt splitter nye 2-taktere mer.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det meste begynner å gå over til 4-takt nå ja. Lurer på hva ktm og husqvarna skal gjøre Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det meste begynner å gå over til 4-takt nå ja. Lurer på hva ktm og husqvarna skal gjøre begynne å kjøre 4-takt.. :!: Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 sykler før jeg kjører 4-takt. Men hadde vært artig å se en Husqvarna eller yamaha med en 125cc vannavkjølt 4 takt med 6 gir. For dette er vist enda ikke oppfunnet:P Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 sykler før jeg kjører 4-takt. Men hadde vært artig å se en Husqvarna eller yamaha med en 125cc vannavkjølt 4 takt med 6 gir. For dette er vist enda ikke oppfunnet:P Voila! http://www.yamaha-motor.no/produkter/motor...?view=techspecs Cagiva Mito er vell også 4-takt fra 08 mener jeg. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det kan ikke bli forbudt å kjør en 2-takter hvis du har en i fra før av? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det kan ikke bli forbudt å kjør en 2-takter hvis du har en i fra før av? Akkurat det betviler jeg meget sterkt. Om regjeringa vil gjennomføre noe slik skal de få en oppgave forran seg, kan man si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå