Elv!sPresley Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har nettop lastet ned Opera 6.05, likte det MYE bedre enn IE, og likte denne versjonen bedre enn 7.0 betaen, men uansett, har bare hatt ett problem, og det er att når jeg dobbelklikker på en URL startes den i IE, ikke i opera, selv om opera er standar browseren... noen som vet hvordan dette kan fikses?? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvis du mener html/htm filer på disken din eller lignende: trykk alt+P i Opera (preferences), gå til default browser. Trykk så på alle filtyper som skal åpnes i Opera Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Nei, det er bare på linker fra mirc.... Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 jeg fant det ut selv, du må bare legge noe inn i remote i mirc, eller noe sånt. on ^*:hotlink:*//*.*:*: { } on *:hotlink:*//*.*:*: { run C:ProgramfilerOpera7Opera.exe $1 } on ^*:hotlink:*www.*:*: { } on *:hotlink:*www.*:*: { run C:ProgramfilerOpera7Opera.exe $1 } sleng in dette og det funker, C:ProgramfilerOpera7Opera.exe må være hvor opera ligger... utrolig nok... EDIT: liten skriveleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå