Karstenø Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Will Ferrell er et ikon innen slapstick og nå er han aktuell med en komedie om noe så utradisjonelt som kunstløp. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flott med en anmeldelse som også gir oss litt info og bakgrunn og ikke kun fokuserer på den nevnte film. Det gjør godt for hjernecellene Om denne er halvparten så morsom som uncut-versjonen av Talladega Nights så blir jeg fornøyd (når det er nevnt, er dette en klippet og "vennligere" versjon, eller kommer det også her en uncut?). Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror kun det finnes en versjon av Blades of Glory. For min del var denne morsommere enn Talladega Nights, men jeg vet ikke om du vil synes det samme. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg syntes denne filmen var hysterisk morsom Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg syntes den var helt grei. Ofte morsom, men aldri mer enn at jeg bare humret. Men det skal sies at jeg ikke er noen fan av Will Ferrells humor og overspill. Endret 8. oktober 2007 av athorb Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ganske enig med anmelder, men ikke helt. Med meg lander den nok enda et hakk lavere. Middels, men har sine (få) lyspunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg