DeadEmotion Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det noen andre som skal på Amorphis konserten på Rockefeller den 28 november? De har fått med seg Swallow The Sun og Insomnium som gjesteband. Jeg liker alle de tre banda (Swallow The Sun er dessuten favorittbandet;), så tror dette kan bli en jævlig rå opplevelse... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skal dit, har ikke hørt så veldig mye av noen av bandene, men tror det kan bli en fin fin kveld for det. Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skal også dit. StS og Insomnium er mine absolutte yndlingsband så jeg gleder meg stort! Da jeg først hørte om konserten stod det ingenting om at Amorphis også skulle spille, så jeg må si jeg ble litt skuffet over at de plutselig er blitt ”hovedattraksjonen”. Da blir det mindre tid til det jeg vil høre. Men det blir sikkert en knallkveld uansett! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Åi.. hmm.. dette er kanskje noe jeg burde vurdere.. visste ikke om dette! Jobber egentlig denne dagen.. hmmm.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Oi, meget attraktive band! Om jeg finner med en jeg kan dra med, så er jeg så godt som solgt til å være med! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Iom at Porcupine Tree spiller dagen etter dette, så kaan det hende jeg stikker innom en tur. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Faen, og dette får jeg vite nå? Jeg burde jo utvidet helgeturen min..eneste jeg får med meg nå er Nightwish... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå