SmiGGah Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Heisann, jeg har et NVIDIA GeForce 6800 Series 256mb. Her en morgen når jeg slo på PC-en var bildet dårlig. Den står på den laveste oppløsningen og laveste fargen. Det skjedde over natten. Først trodde jeg det var kortet det var noe feil med, og tok det ut, renset det for støv og passet på at alt satt som det skulle. Når dette ikke ga resultat tenkte jeg at det var driverne det var noe feil med. Jeg har lastet ned 3 drivere nå, men alle gir samme resultat som utgangspunktet. En av driverne advarer at det er en gammel driver, men når jeg restareter får jeg faktisk et ok utseende på skjermen, men noe sier meg at dette er windowsdriverne, siden feks at vinduene hakker når jeg flytter på dem, eller scroller. Driverne jeg har prøvd så langt er: 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe 9371-whql-[Guru3D.com].exe nv9131_w2kxp.zip (denne er det som ser ut som går tilbake til windowsdrivere) Jeg har ikke så mye peiling på drivere ol., men nå er jeg redd det er kortet som har tatt fyken. Er det noen som kan hjelpe? mvh Lenke til kommentar
Megern Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Heisann, jeg har et NVIDIA GeForce 6800 Series 256mb. Her en morgen når jeg slo på PC-en var bildet dårlig. Den står på den laveste oppløsningen og laveste fargen. Det skjedde over natten. Først trodde jeg det var kortet det var noe feil med, og tok det ut, renset det for støv og passet på at alt satt som det skulle. Når dette ikke ga resultat tenkte jeg at det var driverne det var noe feil med. Jeg har lastet ned 3 drivere nå, men alle gir samme resultat som utgangspunktet. En av driverne advarer at det er en gammel driver, men når jeg restareter får jeg faktisk et ok utseende på skjermen, men noe sier meg at dette er windowsdriverne, siden feks at vinduene hakker når jeg flytter på dem, eller scroller. Driverne jeg har prøvd så langt er: 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe 9371-whql-[Guru3D.com].exe nv9131_w2kxp.zip (denne er det som ser ut som går tilbake til windowsdrivere) Jeg har ikke så mye peiling på drivere ol., men nå er jeg redd det er kortet som har tatt fyken. Er det noen som kan hjelpe? mvh 9662204[/snapback] Har du prøvd å stille opp oppløsningen og opp med fler farger. Dette gjøres ved å høyere klikke på skrivebordet og så innstillinger. Så er det fanen helt oppe og til høyere. Der er skjerm egenskaper. Lenke til kommentar
SmiGGah Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har du prøvd å stille opp oppløsningen og opp med fler farger. Dette gjøres ved å høyere klikke på skrivebordet og så innstillinger. Så er det fanen helt oppe og til høyere. Der er skjerm egenskaper. 9664793[/snapback] Jeg har ikke sA peiling pA drivere, men jeg har litt peiling pA data. Jeg har pr0vd det du sier, og den lar meg ikke stille noe h0yere enn hva som stAr. NA har jeg ogsA formatert dataen, men det samme skjer dersom jeg installerer gfxdrivere. Bruker fortsatt windowsdrivere som lar det se OK ut, men jeg kan jo ikke spille noe. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå