Bruker-104685 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) http://x6.no/art/12862.html Viss dette skjer, så har pc forøvrig ingen spill som kommer til pc alene omtrent. Dette skjedde med Farcry til pc og og det kom til Xboxen. Mangen her inne har tydet att konsoller ikke er stand til å ha sånne spill som Crysis, bare se på Battlefield Bad Company og fler Så det er vel lov til å håpe att det kommer, så slipper jeg å bruke langt over 10000kr for bare ett spill og denne PC-en kosta 6000kr så ikke klarte det ha det på minimumkravene, så da må du ut med ihvertfall 7000kr for å spille det på Low Endret 8. oktober 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Er ikke dette eldgammelt nytt da? Har lest dette før, flere måneder siden. X6 er jo ikke akkurat kjent for å være først ute med nyhetene Endret 8. oktober 2007 av bakaxel Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 This is really old news......... Konsollversjonen er ikke i utvikling i det hele tatt, og det vil kreve mye arbeid å gjøre PC-versjonen om til et konsollspill. Men det er fullt mulig, selv om du ikke kan få Crysis som det er nå på konsoll, forteller Yerli hos Crytek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mangen her inne har tydet att konsoller ikke er stand til å ha sånne spill som Crysis Eneste de aller fleste her inne har sagt er at Crytek ikke har begynt utviklingen til noen konsoll versjon fordi de ville fokusere på PC versjonen først. Og de alle fleste mente nok at Crysis slik det er på PC vil nok ikke komme frem til konsollene. Crysis slik det er nå kunne aldri blitt kjørt på en konsoll, men ett Crysis laget med tanke på konsoll er en helt annen historie. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Klart kan Crysis være mulig på en konsoll men dog ikke så bra utnyttet med tanke på grafikk og slikt. En power pc har mere minne både i form av ram og på grafikkortminne. Hvor bra ett eventuelt ett sluttresultat på Konsoll vs PC er ikke godt å si men klart det vill bli lavere. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kjøper det om det kommer til konsoll, hvis ikke blir jeg nødt til å punge ut tusentalls av kroner på hardware og en USB Xbox gamepad. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Klart kan Crysis være mulig på en konsoll men dog ikke så bra utnyttet med tanke på grafikk og slikt. En power pc har mere minne både i form av ram og på grafikkortminne. Hvor bra ett eventuelt ett sluttresultat på Konsoll vs PC er ikke godt å si men klart det vill bli lavere. 9663318[/snapback] Minnes en av utviklerne bak Crysis sa at de kunne laget Crysis på ps3, men store deler av spillet måtte omprogrammeres Han sa ingenting om xbox360, men sier jo seg selv at det ville bli umulig Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 EA gir jo ut spillet. Hvis Crysis gjør det bra på PC vil nok EA gjerne pushe på for å gjenta suksessen på konsoll. EA gir ikke ut mange spill som ikke blir multiplatform. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Klart kan Crysis være mulig på en konsoll men dog ikke så bra utnyttet med tanke på grafikk og slikt. En power pc har mere minne både i form av ram og på grafikkortminne. Hvor bra ett eventuelt ett sluttresultat på Konsoll vs PC er ikke godt å si men klart det vill bli lavere. 9663318[/snapback] Minnes en av utviklerne bak Crysis sa at de kunne laget Crysis på ps3, men store deler av spillet måtte omprogrammeres Han sa ingenting om xbox360, men sier jo seg selv at det ville bli umulig 9665119[/snapback] Hvorfor skulle det bli umulig på Xbox 360? o.O Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var sikkert en spøk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Klart kan Crysis være mulig på en konsoll men dog ikke så bra utnyttet med tanke på grafikk og slikt. En power pc har mere minne både i form av ram og på grafikkortminne. Hvor bra ett eventuelt ett sluttresultat på Konsoll vs PC er ikke godt å si men klart det vill bli lavere. 9663318[/snapback] Minnes en av utviklerne bak Crysis sa at de kunne laget Crysis på ps3, men store deler av spillet måtte omprogrammeres Han sa ingenting om xbox360, men sier jo seg selv at det ville bli umulig 9665119[/snapback] Herregud.. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis det kommer til PS3 så kan det godt hende at jeg kjøper PS3 når den tid kommer, har ingen hastverk enda siden det kommer så utrolig mange fete pc-spill innen kort tid. De skal få sluke opp tiden min Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Viss du skal ha Crysis på pc er det vell lite vits å ha det på PS3. Blir i hvertfall skikkelig nedtur uten mus-tastatur også er vell grafikken og fysikken blitt dårligere. Betaen sluker 8800ultraen og q6600 min Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) *feilpostlol* Endret 8. oktober 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Ja, etter gamerpcen kom i hus var det bedre å spille bioshock+ airborne på pc enn 360. Men sånn som stranglehold og lignende kan spiller fint på konsoll, selvom det er manual aim der også. Edit: Jesuslol? jaja, da skreiv jeg til meg selv Endret 8. oktober 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 X360kontroll<3 musogtast</3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Why? syns begge deler er greit jeg, men selvfølgelig er det mye "diggere" å ligge i senga og spille, men online så sitter jeg uanz rett foran tven å spiller, selvom det er konsoll. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har ikkenoe med sittestilling å gjøre, sitter alltid ytterst på sengekanten med trynet klistra i skjermen, men 360 kontrolleren er 10x diggere uansett. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Man har jo utvilsomt høyere presisjon med en mus kontra en håndkontroll. Det er noe jeg verdsetter veldig i slike spill. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det blåser jeg i, godt mulig jeg hadde truffet på flere headshots i Gears på PC, men det hadde alle andre også, og siden jeg foretrekker X360 kontrolleren er det et lett valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå