Bloody Mess Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nå er det jo en del som kommer til å kjøpe Manhunt 2 fordi de likte forgjengeren og synes det var et fett spill. Ikke fordi det har noe med frihet å gjøre. Frihet i den moderne verden eksisterer ikke, i den verden vi lever i så er det "frihet" innenfor visse rammer, noe som ikke er frihet i det hele tatt. Du kaller Manhunt 2 søppel, er det fordi du selv har prøvd spillet og synes det er søppel, eller fordi du hører på hva de som er mot vold i spill sier? Endret 19. oktober 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
klute Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå er det jo en del som kommer til å kjøpe Manhunt 2 fordi de likte forgjengeren og synes det var et fett spill. Ikke fordi det har noe med frihet å gjøre. Frihet i den moderne verden eksisterer ikke, i den verden vi lever i så er det "frihet" innenfor visse rammer, noe som ikke er frihet i det hele tatt. Hvis det ikke har med individuell frihet å gjøre, hva er da argumentet mot sensur? Et velbalansert individ i et av verdens rikeste og frieste land klarer seg utmerket selv uten tilgang til Manhunt 2 (og denne problemstillingen er ikke engang aktuell for Norge). Du kaller Manhunt 2 søppel, er det fordi du selv har prøvd spillet og synes det er søppel, eller fordi du hører på hva de som er mot vold i spill sier? I likhet med de fleste i denne tråden, har jeg ikke prøvd Manhunt 2, bare sett en trailer. Spillet har såvidt jeg vet ikke kommet ut enda. Spillet er søppel i den forstand at det er voldelig uten å ha noe budskap utover selve volden. Jeg behøver ikke høre på hva "andre" sier - jeg er simpelthen gammel nok til å være skit lei av å få servert søppel som underholdning. Volden provoserer meg ikke - den er bare dønn kjedelig. (Det at jeg kjeder meg, er selvfølgelig ikke noe argument for sensur. Jeg bare svarer på et direkte spørsmål.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg