Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er nok ikke bare å melde seg gitt. Det er vel forumstyret som velger ut moderatorene. ja, tilgi meg for at jeg blir litt mistenksom.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jøss, skulle tro jentene ville være med å moderere på lik linje med gutta.. synes det er på høy tid at noen jenter melder seg for å moderere da men siden det er ett fåtall jenter her så er det vel vanskelig kanskje.. hm, pussige greier... Jenter har viktigere ting å bruke tiden sin på Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Anette holdt vel ikke på så lenge om jeg husker korrekt. Snakk om et par uker. Når det er sagt har de fleste som er brukermoderator idag blitt headhuntet av moderatorteamet og forumstyret. Noen har selvsagt sendt søknad og blitt plukket opp slik. Det er ingenting i veien for at vi ikke kan ha flere kvinnelige brukermoderatorer. Et par av de kravene vi stiller er jo at vedkommende er aktiv, saklig, bidrar til forumet etc. Så ser vi noen slike kvinnelige forumbrukere skal man ikke se bort ifra at jeg foreslår dem som bukermoderatoremne hvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) jøss, skulle tro jentene ville være med å moderere på lik linje med gutta.. synes det er på høy tid at noen jenter melder seg for å moderere da men siden det er ett fåtall jenter her så er det vel vanskelig kanskje.. hm, pussige greier...Har vel ikke noe med at jenter ikke er på lik linje med guttene, men heller at det er så lite jenter på forumet. Dere får organisere dere å sende en klage til forumstyret så dere får slutt på de grusome overgrepene vi begår pr dags dato som en gutteklubb Jenter har viktigere ting å bruke tiden sin på Nei nå var du morrsom gitt Endret 9. oktober 2007 av b-real Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det finnes gutter/menn i alle aldre her har jeg forstått, fra 14-50. Har opplevd at det finnes jenter/kvinner fra 12-30 her inne, men de på 30 er små. Edit: Ellers dominerer menn, men det er også en god del kvinner her. 14-50? Må nok skuffe deg der, er 13 år. Husker eg pollen riktig var det nokon under 7 år óg. Husker også at det var flest i alderen rundt 16-20. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 14-50? Må nok skuffe deg der, er 13 år. Husker eg pollen riktig var det nokon under 7 år óg. Husker også at det var flest i alderen rundt 16-20. Han sa ikke at alle guttene/mennene på forumet var mellom 14 og 20, men at det var der det er flest. Det er ingen hemmelighet at det finnes mange småtasser her. ;----D Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Han sa ikke at alle guttene/mennene på forumet var mellom 14 og 20, men at det var der det er flest. Det er ingen hemmelighet at det finnes mange småtasser her. ;----D Men at dei fleste er mellom 14 og 50? Trur meir på at det er mellom 14 og 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå