Ironbound Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er ny her og lurer på hvordan kjønns og aldersfordelingen her er. Kan noen av dere som har vært med en stund fortelle meg det? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Mitt inntrykk er at det er en del flere mannfolk her inne. I hvertfall virker det som om mannfolkene er mer aktiv. Endret 8. oktober 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er mest gutter/menn her, utvilsomt. Me har nokre undersøkelser her inne når det gjeld kjønn og alder, leite litt så finn du dei. Eg vil tru dei fleste er frå 17-19 år gammel. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Det finnes gutter/menn i alle aldre her har jeg forstått, fra 14-50. Har opplevd at det finnes jenter/kvinner fra 12-30 her inne, men de på 30 er små. Edit: Ellers dominerer menn, men det er også en god del kvinner her. Endret 8. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes vi burde kvotere kvinner inn i forumstyret jeg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har det ikke vært en poll om dette før? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror nok det er flest kæber. Daniel Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Synes vi burde kvotere kvinner inn i forumstyret jeg! Haha, den var god Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det tar vel ikke langt tid før likestillingsministeren griper inn her også, nei. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 smell opp en poll! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) *dobbelpost* Endret 9. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hvor mange jenter er moderatorer forresten? vanskelig å se hvilket kjønn brukerne har, finnes ikke noe tegn eller symbol på dette.. eller gjør det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Darkness| var mod før i alle fall. Vet ikke om det er noen jenter som er mod nå. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tror nok det er flest kæber. Daniel kæbe = dame ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har aldri sett noen jenter som moderator\lignende. Det hadde vært unikt/spesielt, og da hadde sikkert flere enn meg lagt merke til det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hvor mange jenter er moderatorer forresten? vanskelig å se hvilket kjønn brukerne har, finnes ikke noe tegn eller symbol på dette.. eller gjør det? Per dags dato så er det nok ingen jenter som er moderatorer nei. Det har vært jenter som har vært moderatorer (adawen, darkness, anette...) men pr dags dato så er vi nok dessverre en liten gutteklubb. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Per dags dato så er det nok ingen jenter som er moderatorer nei. Det har vært jenter som har vært moderatorer (adawen, darkness, anette...) men pr dags dato så er vi nok dessverre en liten gutteklubb. jøss, skulle tro jentene ville være med å moderere på lik linje med gutta.. synes det er på høy tid at noen jenter melder seg for å moderere da men siden det er ett fåtall jenter her så er det vel vanskelig kanskje.. hm, pussige greier... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er nok ikke bare å melde seg gitt. Det er vel forumstyret som velger ut moderatorene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Per dags dato så er det nok ingen jenter som er moderatorer nei. Det har vært jenter som har vært moderatorer (adawen, darkness, anette...) men pr dags dato så er vi nok dessverre en liten gutteklubb. Når var dette? Og for hvor lenge? Aldri sett det jeg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da fulgte du ikke så godt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå