Abzalom Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hvor tung vifte kan jeg har på et msi Geforce4 ti4400 kort? Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du ka bruke en 60x60 kjøle ribbe, men det er ikke lurt hvis du LAN`er mye... Men det gir jo en del bedre kjøling da Andre forslag: -Thermaltake chipsetkjøler, GeForce4 -Thermaltake chipsetkjøler, "Crystal Orb" (7v) -Zalman chipsetkjøler m/lim og pasta (kan også funke med pci kort somer borret hull til 80x80 vifte under) Er du ute etter bra kjøling? Eller stille kjøling? (håper dette hjalp litt?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Zalman vifteløs kjøler + 80mm over den. (Som på bildet) Kjøler Veldig bra! (Vifta på bildet (Over skjermkort) er en Papst 19dB vifte) http://home.no/exdeath/pictures/data/case/...ew/Image008.jpg Med denne kjøleren er det faktisk fremdeles plass til Thermaltakes G4 RAM-ribber på skjermkortminnet. Lenke til kommentar
Abzalom Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Pcen min bråker så mye fra før av så jeg er ute etter bra kjøling, jeg vil at den skal kunne klokkes så mye som mulig uten vannkjøling. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Zalman vifteløs kjøler + 80mm over den. (Som på bildet) Kjøler Veldig bra! (Vifta på bildet (Over skjermkort) er en Papst 19dB vifte) http://home.no/exdeath/pictures/data/case/...ew/Image008.jpg Med denne kjøleren er det faktisk fremdeles plass til Thermaltakes G4 RAM-ribber på skjermkortminnet. jeg har nesten sammen løsninga, har montert ei gammel cpu vifte på undersia, men der er den ikke veldig effektiv, skulle hatt den på siden, så spørsmålet er, hvordan festa du den? prøvde med strips men det gikk ikke bra, altfor mye vibrasjoner :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå