AudiA4 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei, Skal installere XP på PC-en min igjen, har OEM lisens, men har mistet CD-en. Ny cd fra leverandør må bestilles fra Danmark og alt det tullet i tillegg. Er det noe mulighet for å få tak i Windows XP installasjons cd på en annen måte? Så at jeg kan taste inn cd-key under installasjonen..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 så lenge du kun har OEM-lisens så regner jeg iokke med at microsoft vil være så veldig behjelpelige.. så du må nok gå den lange, tunge veien om Danmark. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Enkelte OEM-utgaver er spesielt tilpasset maskinen de skal kjøre på. CD og lisenslabel vil i disse tilfelle normalt være merket med maskinens navn (produsent. Eksempel: Dell, IBM, HP etc). CD-keyen vil i tilfelle ikke passe på generisk OEM. Har du en generell OEM bør du kunne benytte enhver generell OEM-CD. Hør med bekjente om de har noe liggende du kan låne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå