Løve Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Kan jeg koble en pc-skjerm til Xbox 360en ved å bruke HDMI-kabel med overgang til DVI og så gå fra DVI til VGA til skjermen. Eller kommer det ikke noe bilde da? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Kan jeg koble en pc-skjerm til Xbox 360en ved å bruke HDMI-kabel med overgang til DVI og så gå fra DVI til VGA til skjermen. Eller kommer det ikke noe bilde da? 9661918[/snapback] heh, vet ikke, men ville kanskje vært mer engstelig for å miste lyden. HDMI inkluderer audio og video i samme kabel, dette er ikke tilfellet for DVI eller VGA Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, men hare Elite og har kabel som kan separere lyd og bilde fra HDMI. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det bør vel fungere i teorien ja! Ellers er det vel VGA-settet til 360 som er alternativet. heh, vet ikke, men ville kanskje vært mer engstelig for å miste lyden. HDMI inkluderer audio og video i samme kabel, dette er ikke tilfellet for DVI eller VGA Lyden er ikke noe problem da man kan bruke phono-pluggene eller den optiske utgangen som er standard. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Finnes kabel som er ment for dette.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312875 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jaja, men poenget er at når jeg kan spare noen kroner på kun å kjøpe overgang fra HDMI til DVI så gjør jeg heller det enn å kjøpe en kabel kun for VGA. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Som sagt så virker det sannsynligvis med HDMI>DVI>VGA Du sparer ca. 100 kroner i forhold til VGA-kablene. Clas Ohlson HDMI-DVI adapter Endret 8. oktober 2007 av Runebassen Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Som sagt så virker det sannsynligvis med HDMI>DVI>VGADu sparer ca. 100 kroner i forhold til VGA-kablene. Clas Ohlson HDMI-DVI adapter 9662214[/snapback] HDMI = digitalt. DVI-I = digitalt og analog.. VGA = analogt. Vil tippe at du ikke får til HDMI-VGA uten en DAC i mellom der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå