BigJaffa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kva med å få sjå korleis dette korte ser ut? Ikkje noko oppfordring men du kan lage diverese id kort fra denne siden Endret 10. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Man trenger uansett semesterkort i tillegg for å få kjøpt f.eks. månedskort, så jeg ser ikke helt hvordan dette skal fungere? Det kommer vel helt ann på hvor i landet det er? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det kommer vel helt ann på hvor i landet det er? Ja det stemmer sikkert. I Oslo/Akershus trenger du semesterkort, ihvertfall. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja det stemmer sikkert. I Oslo/Akershus trenger du semesterkort, ihvertfall. I Trondheim trenger du en liten gul papirlapp med tilnavn semesterkort, ja. Om du har ræva full av studentbevis med bilde og alt hjelper ikke så lenge du ikke har den lille 3x2 cm papirlappen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vurderer dette. Men kan denne butikken som nevnt over skrive ut ID-kort med stripe bak på kortet? Blir ikke dette på en måte at de driver med ulovlig virksomhet? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vurderer dette. Men kan denne butikken som nevnt over skrive ut ID-kort med stripe bak på kortet? Blir ikke dette på en måte at de driver med ulovlig virksomhet? Trur ikkje det er med stripe bak... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) # Kanskje i det drøyeste laget dette her ^^ Endret 11. oktober 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Okay, er ikkeno problem det. Men kan jeg da sende inn en pdf fil til dem og de bruker denne pdf filenpå ID kortet? Nå tror jeg denne tråden utvikler seg farlig nær grensen for hva forumets retningslinjer tillater.. ? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja det stemmer sikkert. I Oslo/Akershus trenger du semesterkort, ihvertfall. Dette med semesterkort er vel fordi det ikke står noe årstall på IDkortene da disse brukes f.eks. i adgangssystemer. Dermed slipper elevene å be om / få nytt kort hvert år. Køene på skolen når slike kort skulle deles ut til NYE studenter var ENORM! Tenk deg en tre-fire ganger så stor kø hvert år Derfor sender de ut semesterkort i posten. Ved flere videregående skoler bruker de samme type kort, men med årstall - dette må jo elevene bytte hvert år. Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Melkekartong: De har klistemerker med årstall på, på baksiden av kort med døradgang (magnetstripe) Slik trenger man ikke nytt kort, men nytt klistemerke for hvert år! Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg vurderer dette. Men kan denne butikken som nevnt over skrive ut ID-kort med stripe bak på kortet? Blir ikke dette på en måte at de driver med ulovlig virksomhet? Det blir ikke på en måte som at noe som helst, det de driver med er ulovlig. Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, det firmaet som BigJaffa henviser til er ikke ulovlig, men er beregnet for litt store kolli tror jeg. 12000 for ett produsert kort! så blir det billigere jo flere du kjøper Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ah, nå ser jeg. Jeg tror ikke det firmaet vil trykke opp noe som inneholder ordet studentbevis på seg, men kortproduksjon er da helt ok. Vi har printer og blanke kort på jobb, og vi kan lage hvilke design vi vil. Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja da kan du da starte din egen lille gesjeft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå