haakonts Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 I forbindelse med "oktoberfest" i fotoaktivitet-forumet så skulle jeg gjerne lagt ut bilde både i første post i tråden "min" og i siste. Kan jeg gjøre det uten å legge de inn to ganger? Jeg kan selvfølgelig ha de på ekstern server, men synes det er rimelig at de ligger her i forbindelse med denne aktiviteten. Hva gjør jeg egentlig når jeg går tom for plass? Må jeg gå tilbake og finne gamle poster og slette vedlegg? Håkon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Meget godt spørsmål - jeg har også flere bilder som jeg kunne ønske å vise i mer enn en post eller tråd. Tom Lenke til kommentar
deviant Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Last det opp i èn post, og bruk IMG tag i den andre posten? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva gjør jeg egentlig når jeg går tom for plass? Må jeg gå tilbake og finne gamle poster og slette vedlegg? Håkon Slette vedlegg gjør du enkelt under kontrollpanel og 'administrer mine vedlegg' Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Slette vedlegg gjør du enkelt under kontrollpanel og 'administrer mine vedlegg' 'k, alt er blitt på engelsk etter nattens nedetid. Er det bare min poster hvor vedlegg ikke kommer opp inne i postene lenger? Takk for hjelpen. Litt synd at man må fjerne bilder fra bildekritikken, men sånn er det vel bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå