XtaZ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ACHIEVEMENTS HER Må si første Achievement fikk meg til å le litt Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ikke bare litt her damn som jeg gleder meg til det spillet, demo er ute på DLC,løp og last! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm.. lurer på hvor lenge den kommer til å være den letteste achievementen i verden. Etterhvert blir det sikkert en for å bare slenge i plata. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Congratulations! You were able to put the game in your Xbox 360 and close the tray without messing it up! 25GS for you DUMBASS!! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Wow.. plutselig fikk jeg lyst til å kjøpe dette EDIT: Denne er enklere: Congratulations! You have gotten the red rings of death! 0 gp Endret 8. oktober 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ikke bare litt her damn som jeg gleder meg til det spillet, demo er ute på DLC,løp og last! 9661683[/snapback] Nå var jeg sikker på at du bare kødda Spent på hvordan demoen er, Simpsons er jo konge! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva synes folk om demoen da? Jeg ble litt, tja, skuffet? Simpsons stilen har de klart bra, spillet ser jo ut som en simpsonepisode, men selv gameplayet var ikke noe spesielt bra. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Congratulations! You have successfully removed the plastic wrapping from the DVD-cover! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvor er den siste Duff-korken? Har funnet 8/9 på demoen. Men den siste er rett og slett umulig! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Denne tråden kunne vel vært i Microsoft delen, då det strengt tatt ikkje er achievments på PS3. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja egentlig. Noen moderatorer som vil flytte den? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor er den siste Duff-korken? Har funnet 8/9 på demoen. Men den siste er rett og slett umulig! Det er en skult ved brygga på høyresiden. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvor er den siste Duff-korken? Har funnet 8/9 på demoen. Men den siste er rett og slett umulig! Det er en skult ved brygga på høyresiden. Haha. Hvordan vet du at det er den jeg mangler? Har tatt den alt Sitter med fullversjonen nå. Finner kun 8 av 9 nå også. EDIT: Fant den Endret 8. januar 2008 av Amored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå