Gå til innhold

Bra 2,5mm headset til Nokia

jornhd

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra 2,5mm headset til Nokia? Til radio, musikk og handsfree?

Kjøpte en 6500 slide, men det headsettet som fulgte med (HS-47) hadde ikke volumkontroll og halsløkke, og hadde også svært dårlig lyd. Likte godt HS-23 som fulgte med 6233, men dette er for PopPort. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket på Nokia sidene, men de er så lite oppdatert med kompatible modeller, og det er vanskelig å se om de har halsløkke osv. Og lydkvaliteten er jo ikke mulig å vurdere der.

Lurte liksom på om noen hadde noen erfaringer.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til jeg har noe valg, må nok ha overgang. :roll: HS-43 er likt HS-42 bortsett fra pluggen (3,5mm), men det følger med adapter til 2,5mm. Kontaktet Nokia, og de sa HS-42 kun fulgte med 6110 navigator, og var ikke tilgjengelig for løssalg. Hva er poenget med det?

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til jeg har noe valg, må nok ha overgang. :roll: HS-43 er likt HS-42 bortsett fra pluggen (3,5mm), men det følger med adapter til 2,5mm. Kontaktet Nokia, og de sa HS-42 kun fulgte med 6110 navigator, og var ikke tilgjengelig for løssalg. Hva er poenget med det?

Ikke kjøp dette settet (HS-42) skikkelig søppellyd.

Let heller etter en 2,5 mm til 3,5 mm overgang m/mikrofon, slik at du kan bruke noen "proffe" headset og fortsatt ha mulighet for hansfree.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

Eg har nett kjøpt Sennheiser MM30 med 2,5mm-plugg som eg brukar til Nokia 6300.

Fungerer veldig bra, og 1000 gonger betre enn det headsettet som følgde med telefonen (som var skikkeleg dårleg).

--

Men eg er på jakt etter ein overgang (adapter) 2,5mm headsett til 3,5mm kontakt på pc, så eg kan bruke på dette (sennheiser) headsettet også på min bærbare pc. (så slepp eg å drasse med ekstra headset til pc). Er det nokon som veit kor ein kan kjøpe dette i butikk? Har lite lyst å betale 100kr i frakt for ein dippedutt til 20-40kr.

Og er det viktig at det er ein "tele-overgang"?

Og finns det overgang 2,5 mm " mobil-headset- plugg" til 3,5mm datamaskinuttak 2-delt mikk/lyd?

:h

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...