1915 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) har telenor kontantkort. og igår prøvde jeg msn på mobilen min. så kom det opp at jeg hadde 2 månder grats med msn på mobilen. men man er jo koblet opp til internett da. men er det gratis fordet da ? og er 3G gratis elelr koster det noe ? isåfall hva koster det osv ? edit: glemte å skrive at jeg har en sony ericsson K610i Endret 8. oktober 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 All datatrafikk skal være inkludert Må altså ikke betale for datatrafikk i tillegg til evt. månedlige avgifter. Mvh, Sitronkake Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvor mye dataoverføring bruker egentlig msn på mobilen? Blir det dyrt hvis det ikke er gratis på en måte. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvor mye dataoverføring bruker egentlig msn på mobilen? Blir det dyrt hvis det ikke er gratis på en måte. 9663709[/snapback] Skal være veldig små datamengder det er snakk om. Du kan forøvrig se dette selv ved å se på din datateller, så gå inn på msn en stund, så sjekker du telleren igjen. Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare sånn for the record: Hvis jeg bruker MSN på n95, via wlan, vil dette bli gratis for meg å bruke da? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare sånn for the record: Hvis jeg bruker MSN på n95, via wlan, vil dette bli gratis for meg å bruke da? Ja! Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nice:) Takker for rask tilbakemelding:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå