Warshade Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hei Hei JEg fikk tilsendt en ny pc fra Komplett.no på torsdag, men har et problem med at Windows Update ikke vil fungere, jeg har da Vista 32 Jeg får da feilmelding Feilkode 80073712 Jeg har snakket med komplett, og det de kan gjøre er å ta inn PC-en for full rep, eller jeg kan reinstallere vista Men vil først høre om det er noe dere vet om som kanskje kan hjelpe først Mvh Aleksander PS. Hvis mer info trenges, ikke nøl med å spørre LØST! reg delete HKLM\COMPONENTS /v StoreDirty inn i ledertekst, fiksa alt Fant info på microsoft sine hjemmesider Endret 8. oktober 2007 av Warshade Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et raskt søk på Google ga bl.a. følgende: check the very end of this thread for solution http://www.microsoft.com/communities...e7e9d27076&p=1 Denne vil antagligvis hjelpe deg. Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Det hjalp ikke med den oppdaterings siden hvis det var den du mente? Og det å laste ned alle updates manuelt er ikke no alternativ heller... Men vet ikke om det var det du mente da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå