pstub Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Heisann! Vil ha tips til et bra brenne-program som ikke installerer en hel haug av unødvendig programvare og spiser opp alt av systemressurser slik som Nero har blitt i det siste. Vil bare ha som utforsker biten av Nero, "drag and drop" de filene/mappene jeg vil ha, brenne video DVD, brenne image-filer over på CD/DVD og muligheten til å lage image-filer. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Prassi Ones er lite og uten alt det rallemikket som følger med Nero. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det et gratis-program, eller må det kjøpes for å funke? Flere alternativer mottas med takk! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 CDBurner XP, og ImgBurn skal være gode brenneprogram. (Har dog ikke prøvd noen av dem selv...) Lenke til kommentar
laerda Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 k3b funker kjempebra. Som standard så er den vel delt i et utforskervindu og "cd-innhold" vindu. Du kan dra og slippe fra andre programmer og, for eksempel spillelista i amarok. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Er det noen av disse gratis brenneprogrammene som også kan mounte image? Mener Nero jeg hadde på en annen maskin kunne gjøre dette. Edit: nå gjør Nero alt mulig og litt til da, så det var vel ikke mer å vente... En slik mounte-egenskap er derimot ikke mye bloat synes jeg. Endret 8. oktober 2007 av zonko Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har ikke noe behov av mounting av image-filer, da jeg benytter Deamon tools til dette, som også benyttes av "My Movies" i mitt mediacenter. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Alcohol 120% funker fint både til brenning og til mounting av image filer. Bruker dette til all slags brenning. Liker ikke Daemon Tools pga adwaren som følger med (er veldig enkelt å fjerne men bruker ikke adware prog av prinsipp). Liker heller ikke Nero siden det er så mange halvgode programmer jeg absolutt ikke trenger med i pakkene. Er alt for tungt. Alcohol120% koster penger så må du ha et gratis brenne program vil jeg på det varmeste anbefale CDburnerXP. Dette brenner dog ikke bare CD-er som navnet kanskje skulle tilsi. Funker fint å brenne DVD og CD-er både på XP og Vista. Det har et så utrolig enkelt brukergrensesnitt at selv bestemora mi kunne greid å brenne CD-er med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå