E.C. Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er en litt lang historie, men jeg skal ta det veldig kort. Jeg trenger å overskrive en fil på en NTFS partisjon for å få den windowsen jeg har inne til å fungere. Det finnes en del måter å gjøre det på, men siden jeg har ikke noe annet en den windowsen på denne maskinen, kunne jeg trengt en live knoppix CD/DVD som kan skrive til NTFS. Jeg vet at tidligere versjoner av knoppix ikke kunne skrive til ntfs, men en venn har sagt at de nyere har fått støtte for det. Så spørsmålet er, støtter noen nyere versjoner av knoppix å skrive til ntfs og hvis ja, kan noen linke meg til den minste .iso filen med knoppix som støtter det? Hadde vært kjempefint, på forhånd takk Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 update: Er det alle versjoner over 5.0.1 som støtter skriving til ntfs? Det går greit hvis jeg laster ned en av de to øverste CD versjonene fra denne siden her? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nyeste Ubuntu er ivertfall klargjort for NTFS skriving. 7.10 Gutsy. Riktignok bare beta, men fungerer nok bra http://releases.ubuntu.com/7.10/ Endret 8. oktober 2007 av el`satanical Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Takk for den, får nesten gå over til linux 24/7 snart Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er gått over sånn ca 23/7, meget fornøyd egentlig, godt å prøve noe nytt! Ting fungerer bare bedre og bedre for hver update som kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå