h00v3r Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg trenger hjelp til Morrowind. Jeg har meldt meg inn i Fighters Guild det er der jeg trenger hjelp. Det andre oppdraget der hvor jeg skal drepe to som driver med eggproduksjon eller noe sånt. Hvor er dem? ER DESPERAT!!!!! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bare gå inn i gruven, der hvor de folka har campa utenfor. De skal være vennlige. Gå dypt inn i gruven, før eller senere støter du på dem inne i et eller annet rom. Lenke til kommentar
AI Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvem ga deg oppdraget og hvor ble du spurt? Kanhende de to "luringene" er i en eggmine ett stykke sør-west for Balmora, viss det er der du ble spurt da... Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 gå sør ut av balmora langs vannet helt til gruva dukker opp på høyre side. Du finner dem inni der. Bruk kartet og se hvor du evt ikke har gått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå