redsword Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 hei. jeg har et lite problem. fikk en feilmelding som lyder sånn *Cannot find import; DLL may be missing, corrupt, or wrong version file "rtl70.bpl, error 126" hva skal jeg gjøre? evt noen program jeg kan bruke som gjør sånn at den feilmeldingen fjerner seg? Cato Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det første du kan gjør er å fortelle oss omstendighetene for feilen. DLL-filer brukes til så mangt, så det er umulig å vite hva som forårsaker feilen når du ikke forteller hva du gjøre. Er det noe mønster for når meldingen kommer? Har du installer, avinstallert, endret noe rett før meldingen begynte å dukke opp? Har du googlet filnavnet og sjekket de første 10 treffene? Der står det mye fornuftig, men det er umulig å vite om de kan hjelpe deg når vi ikke vet noen ting om feilen din. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 problem solved ringte kunden å spurte om hva han hadde installert før meldingen dukka opp. men vi formaterte dritten... så problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå