agep Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nå har det seg slik at jeg har vært Telenorkunde mange år. Nå har jeg ikke så mye vondt å si om de bortsett fra at tilbud og priser ikke passer meg helt. Jeg er en "storforbruker" av 3G og ønsker å bruke mobilen på nett (samt som modem for min bærbare) fritt. Jeg mener å huske at Telenor hadde et "fri bruk av 3G" til omtrent 600 kr i mnd. Etter å ha undersøkt litt så virker det som de har erstattet dette med et "fri bruk i helger og kvelder, vanlig takst ellers" tjeneste. Dette passer meg veldig dårlig da jeg trenger tilgang også på dagtid. Etter å ha undersøkt litt finner jeg at Chess har en "fri internett" tjeneste til 450kr mnd (rop ut om dere vet av bedre alternativ). Vanligvis binder jeg meg ikke til abonmentene jeg skaffer meg, noe jeg uheldigvis gjorde med mitt nåværende (7mnd igjen). Her kommer et litt rart spørsmål; Noen som vet om feks Chess er villig til å kjøpe meg ut for å få meg som kunde? Chess vil nok tjene det igjen ganske så fort vil jeg tro. Endret 8. oktober 2007 av agep Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du kan slippe unna slikt jeg forstår om du betaler det som er resterende måneds avgift, med Netcom kan du ihvertfall dette, usikker med Tele*or..... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror ikke de vil kjøpe deg ut. Betal bruddgebyr til telenor og skift til chess du. Lenke til kommentar
agep Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Takk Har nå løst problemet (ikke den beste løsningen vil kanskje noen si:p). Jeg gikk over til bedriftsabonement, hvilket vil bety litt dyrere månedsavgift i forhold til det jeg hadde (+50kr) men litt billigere minnuttpriser (39øre). i samme slengen fikset jeg meg Fastpris Data til 469kr mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå