Steina Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg har lekt meg litt, og gjenopprettet noen gamle bilder fra minnebrikken på mobilen min, men de mest spennende bildene virker såklart ikke. Fikk hentet ut bildene ved hjelp av GetDataBack, men filene er uleselige. Er det mulig med ett eller annet program, å prøve å reparere filen? .. edit: Gikk plutselig opp for meg at jeg må søke på "jpg repair" på google. Fant jo mange diverse programmer jeg må prøve ut.. ^^ edit2: Prøvde PhotoRescue, men det ga ingen resultater. Filen var for ødelagt. Jaja, har jo vært slettet i et halvår eller noe, så er jo nesten forventet. Endret 8. oktober 2007 av Steina Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er minnebrikken brukt etter at bildene ble slettet? Dette vil redusere muligheten til å redde bildene ettersom det er stor sjangse for at bildefilene er overskrevet med nye bildefiler. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, er nok overskrevet en del ganger ja Jeg letet etter bildene jeg skulle ha tak i etter at de ble slettet, men husket nylig at jeg kanskje skulle se i de riktige mappene også. Jaja, ingen krise akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå