Sojourner2 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dette bilde refuserte jeg i oktobertråden. Men fant senere ut at det hadde noen ubestemmelige kvalitetersom jeg ville teste ut. Hva mener du/dere? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den skjønte jeg ikke. Altså "ubestemmelige kvaliteter". Men bildet ser ganske bra ut. Men når man ser det stort blir det ganske uklart, i alle fall foran kirka. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Var veldig mye som forstyrret bildet, også ikke spesielt spennende lys. Men hva er alle de røde prikkene ved gravsteinene? passet forresten ikke helt inn med den jern tunelle greia, veit ikke helt ka det kalles Lenke til kommentar
preje Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her syns jeg det ble for mye rett og slett. Finner ikke noe å hvile øynene på, de bare vandrer rundt liksom. Lyset på toppen av taket finner jeg litt merkelig også i forhold til resten. Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei, Utsnittet så veldig flott og fint ut. Da jeg forstørra bildet var det flere ting som skurret. For det første ser jeg busken i forgrunnen. Å bruke slike virkemidler er fult mulig, men jeg føler ikke at det passer helt inn med tanke på at du ikke har noen bakgrunn (om du skjønner)? Det er ikke så mye dybde i bildet ditt uansett. Ellers var det noe uheldig med den byggebroa eller hva som viser seg foran kirka til høyre. Tross alt ikke din feil. Bildet preges også av noe uskarphet. Hadde vært flott om det hadde vært litt skarpere. Som sagt, godt utsnitt, litt mye rot kanskje, men ellers et bra bilde. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå