aklla Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 har egentlig stoppet planene... NOS er egentlig det eneste jeg kan tenke på som øker ytelsen merkbart. Men jeg får vel finne frem noen Sparco-seter kjelleren og montere den på, minsker vekten med ca 30-40kg da Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fikk mer effekt ved og montere vannkjøling på intercooleren. Og det har du papirer på? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hehe, nei... Det var ikke mye om og gjøre! Satte så det samme kittet over på en lexus is 200 med 50 hk dyse. Det var tja, kanskje litt mer futt, men ikke noe og juble for. Med den tanken vi brukte holdt en fylling til 8-10 booster. Det er litt for lite. Sikkert litt kvalitetsforskjell på diverse kit. Det vi brukte gikk rett og slett i stykker etterhvert. Skrukoblinger som sprakk og mye lekasjer. Veit ikke hvilket sett det var, men noe standar greier kjøpt på en tuning sjappe i oslo. Ble mange turer inn dit for nye koblinger og mer gass.... Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den motoren der hadde jeg trimma med en STOR klump i halsen. Syntes dem har tatt ut nok hester allerede. Ang. NOS så har jeg montert det på en mitsubishi 3000gt versting turbo 4x4 og hele pakka. 100hk dyse. Lite futt spør du meg! Sendte bilen inn der hvor eier hadde kjøpt nos settet for og dobbeltsjekke monteringen... alt var bra. Fikk mer effekt ved og montere vannkjøling på intercooleren. Bortkasta penger og alllt for dyr gass! skulle vært egen gassfyller på bensinstasjoner.... Det er litt forskjeller her da. Vann/Spylevæske som kjøling i innsug, gir deg effekt ved å øke massetettheten. NOS forbrennes, som bensin/ethanol og andre drivstoff. Vanninjection kan gi deg en litt "tryggere" motor under ladetrykk, såfremt du har godt kit med god dyse og en trykkbryter (har ingen hensikt å sprute inn spylevæske på lavt ladetrykk!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå