Asaf_p Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skal ha ny pc. Kan jeg få denne med XP nå for tiden? Alle reklamerer med Vista. Grunnen er at jeg har gammel Office pakke, og denne går vel ikke an å installere på Vista. I tillegg har vi XP på jobben, så dette medfører vel problemer når jeg jobber med et dokument i Office XP kontra Vista XP hjemme. Med tanke på fillagring, versjon osv... Lenke til kommentar
b21a Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vel jeg har nettopp kjøpt ny bærbar hos Multicom som var annonsert med Vista, men hvis jeg bare trykket for å tilpasse fikk jeg valget mellom forskjellige OS. (at de rotet det til og sendte med driverne til Vista i stedet for XP er en annen sak, men det løste seg etter en mail til support, fikk link asap og rett plate i posten) Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvilken Officeversjon er det snakk om? Office 2003 fungerer ihvertall utmerket under Vista om det er dette du har, mer usikker når det gjelder enda eldre versjoner. Det er enkelte maskiner man kan få med xp, f.eks muliticoms maskiner som nevnt over og også dell tror jeg (du må nok ringe og spørre etter det, tror det ikke går over nett). Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tviler på at det vil være noe problem i hendhold til fillagring, DOC er jo mulig å åppne i word spesielt, også på mac, så da burde det gå mellom xp og vista. SElv har jeg vista å har ikke noe problem med gamlere office pakker. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg har office xp 2000 Endret 8. oktober 2007 av Asaf_p Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Enten har du XP eller så har du 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå