ilpostino Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva slags datingopplegg? sikkert sukker.no els.... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Aiaiai. Lar du henne låne utstyret kommer det tilbake slapt og uten denne samme spruten som det hadde tidligere. av og til kan dette være greit. 9660878[/snapback] HAHAHAHH.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sry, fikk et lite latteranfall og måtte la resten av forumet få vite det Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mer OT: Av og til savner jeg en egen OT del for akam Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva slags datingopplegg? sikkert sukker.no els.... 9662184[/snapback] Ot del for akam savner jeg også Men heldigvis er moderatorene passe runde, slik at tråder som dette får leve litt. For de som stikker nesa innom sukker advares det mot masse latterlig dårlige bilder. Utrolig hvor mye rart folk laster opp på seg selv. Ute av fokus? no problem, bruker det for det jeg. Blir som med facebook. Men for folk flest er det vel stort sett en fordel at bildene er utenfor fokus: Ung sprek kvinne på 30 søker DEG til spennende treff: Jeg ser forørig ut som en krysning av Adrianna Lima, Charlize Theron og ikke minst Jessica Alba.... Tjohei Lenke til kommentar
zorry Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ...Dog syns jeg portrettbilder tar seg best ut i "landscape" modus og ikke i "portrettmodus",... 9661771[/snapback] Så stor så hun da ikke ut? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så stor så hun da ikke ut? dette blir enda mer off topic men du vet da hvor godt OD liker store damer? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Canon var det første jeg tenkte på.. Lenke til kommentar
MightyTwin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hun bruker et kit-objektiv! Husk at det er forskjellene som gjør et forhold spennende Tom 9661199[/snapback] You cannot be more wrong, mate. Om du tar en titt til, så vil du se at det står "SIGMA", og "DC" printet på frontelementet. Så hun er ikke så verst allikevel, selv om hun fremdeles har litt vei å gå for å bli den perfekte kremfruen. -MightyTwin. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ett hårstrå har feil tykkelse i forhold til de andre... dette er noe hun særriøst bør vurdere å fikse før noe skjer... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ett hårstrå har feil tykkelse i forhold til de andre... dette er noe hun særriøst bør vurdere å fikse før noe skjer... 9665808[/snapback] OD er en stor tullekopp.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hun bruker et kit-objektiv! Husk at det er forskjellene som gjør et forhold spennende Tom 9661199[/snapback] You cannot be more wrong, mate. Om du tar en titt til, så vil du se at det står "SIGMA", og "DC" printet på frontelementet. Så hun er ikke så verst allikevel, selv om hun fremdeles har litt vei å gå for å bli den perfekte kremfruen. -MightyTwin. 9665784[/snapback] Javisst, kan ikke skjønne at det er noe galt med dama i det hele tatt jeg. Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Feilen er at et Nikon-kamera har tatt bilde av et Canon-kamera. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Feilen er at et Nikon-kamera har tatt bilde av et Canon-kamera. Nei nei nei. Det er slik at det er alltid mannen som må ha "utstyret " Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men i dette tilfellet har mannen valgt feil utstyr. Neida, dere får til så mye bra med de greine dere kaller kameraer som dere har Lenke til kommentar
Triazine Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Men i dette tilfellet har mannen valgt feil utstyr. Neida, dere får til så mye bra med de greine dere kaller kameraer som dere har Hey!! Hva er svaret da? Vet jeg er et hav av tid etter her, men jeg synes ikke det kom noe konkret svar. Det første jeg tenkte på var at linsen hennes ikke var i fokus, men det kan tenke seg at jeg ikke helt har skjønt tråden her. Handler det om datingen av dama, så vil jeg si at jeg gjerne ville sett mer av fjeset. Alt det andre med henne ser jo bra ut selv om det er lite som avsløres. Og svaret er?!? Endret 8. april 2008 av Triazine Lenke til kommentar
kvase Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mere selvsentrert trådstarter skal man lete lenge etter har det gått deg i hodet. leste forøvrig et stykke på et anet sted at det er p-e-n-i-s-en som styrte livet til ganske mange men å ikke den klompen man har inne i hodet som blir kalt gjernemasse. Sier bare lykke til videre Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Problemet med forskjellige systemer, er at hr.Dahle vet at før eller siden så går de over til ett system. Og da han har et visst kjennskap til damer så vet han innerst inne at han taper. Og han klarer ikke med hevet hode komme inn her på forumet og si at nå legges Nikon-utstyret ut på finn, og ber om tips til et bra Canon-kamera. Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Feilen er meget enkel! Om man ser nøye etter på ringen på venstre hånd (gullringen) så er dette en ring for medlemsskap i et brorskap. Som kjent er ikke jenter velkommen som medlem i brorskap, ergo: DET ER EN MANN!!! Busted!!! :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hu ser med feil øye i søkeren! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Det er 5 feil"bokstavlig". C A N O N Edit:Det er bedre med en stor Canon´kanon en en liten Nikon´tinpinne Endret 12. april 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå