Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Var på date med en skikkelig utrolig flott jente i helga. Alt fungerte veldig bra, hun er absolutt alt jeg leter etter. Men helt på slutten av daten tok hun opp kamera for å ta et bilde av meg. Jeg skjønte umiddelbart at det ikke kunne bli oss: Finn en feil (Bildet blir større ved å klikke på det) Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Måten hun holder venstre hånd på Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Måten hun holder venstre hånd på 9660763[/snapback] Close but no sigar... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) definitivt holdemåten av kamera. edit: ikke det nei Endret 8. oktober 2007 av stoners Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 canon 9660812[/snapback] Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tja, samboeren min og jeg bruker forskjellige systemer. Er veldig greit, så slipper jeg at hun til stadighet skal låne kremoptikken min (hei pus!) og kjøper sin egen istedet. Men nå vurderer hun visst å kjøpe et Canon-hus med nettopp den hensikt... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Tja, samboeren min og jeg bruker forskjellige systemer. Er veldig greit, så slipper jeg at hun til stadighet skal låne kremoptikken min (hei pus!) og kjøper sin egen istedet. Men nå vurderer hun visst å kjøpe et Canon-hus med nettopp den hensikt... 9660832[/snapback] Aiaiai. Lar du henne låne utstyret kommer det tilbake slapt og uten denne samme spruten som det hadde tidligere. Kanskje det er noen rift her og der om hun er ekstra uforsiktig. Jeg lar aldri damer leke med utstyret mitt, med mindre jeg er bevist og tilstede. Menn får ALDRI komme i nærheten av mitt utstyr Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Aiaiai. Lar du henne låne utstyret kommer det tilbake slapt og uten denne samme spruten som det hadde tidligere. av og til kan dette være greit. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det nå vi skal begynne å diskutere brennvidde og filterdiameter? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror den egentlige grunnen er at dama har bedre utstyr. *løpe fort som f* Lenke til kommentar
emero Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Oooohh... Treffer du ofte damer som er bedre utstyrt enn deg? Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er da meget feil Exif data som kommer opp på skjermen min Så da er det en sjangs for Deg allikevel da oivind_dahle I og med at det er feil data som kommer, med hensyn til utstyret Håper De tok den da. Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 var du seriøst på date med denne dama? eller er det bare finn feil oppgave? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hun bruker et kit-objektiv! Husk at det er forskjellene som gjør et forhold spennende Tom Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 var du seriøst på date med denne dama? eller er det bare finn feil oppgave? 9661052[/snapback] Var seriøst på date med den jenta Har nemmelig testet ut en nytt datingsopplegg for oss single. Og det virker forbløffende bra Tok 200 bilder på turen, og syns selv jeg behersker portrett bilder rimelig bra. Dog syns jeg portrettbilder tar seg best ut i "landscape" modus og ikke i "portrettmodus", men dette har kanskje noe med datamaskinens inntog i fotoverden Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva slags datingopplegg? Hilsen samboeren som "liksom" vurderer Canon pga kremoptikk. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Finner du ei dame med bare en feil, da har du virkelig gjort et varp. For de er sjeldne. Nesten like sjelden som menn med bare en feil. Konklusjonen er du sikkert i stand til å trekke selv. Mvh Tim Typo Endret 8. oktober 2007 av fototim Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva slags datingopplegg? Hilsen samboeren som "liksom" vurderer Canon pga kremoptikk. 9662119[/snapback] Hey! Rolig nå, kjære! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå