Gå til innhold

Finn en feil!

Anbefalte innlegg

Var på date med en skikkelig utrolig flott jente i helga. Alt fungerte veldig bra, hun er absolutt alt jeg leter etter. Men helt på slutten av daten tok hun opp kamera for å ta et bilde av meg. Jeg skjønte umiddelbart at det ikke kunne bli oss:

1512239243_77d3c1c220.jpg

Finn en feil

(Bildet blir større ved å klikke på det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, samboeren min og jeg bruker forskjellige systemer. Er veldig greit, så slipper jeg at hun til stadighet skal låne kremoptikken min (hei pus!) og kjøper sin egen istedet. Men nå vurderer hun visst å kjøpe et Canon-hus med nettopp den hensikt...

Lenke til kommentar
Tja, samboeren min og jeg bruker forskjellige systemer. Er veldig greit, så slipper jeg at hun til stadighet skal låne kremoptikken min (hei pus!) og kjøper sin egen istedet. Men nå vurderer hun visst å kjøpe et Canon-hus med nettopp den hensikt...

9660832[/snapback]

Aiaiai. Lar du henne låne utstyret kommer det tilbake slapt og uten denne samme spruten som det hadde tidligere. Kanskje det er noen rift her og der om hun er ekstra uforsiktig.

Jeg lar aldri damer leke med utstyret mitt, med mindre jeg er bevist og tilstede. Menn får ALDRI komme i nærheten av mitt utstyr :fun:

Lenke til kommentar
var du seriøst på date med denne dama? eller er det bare finn feil oppgave? :hmm:

9661052[/snapback]

Var seriøst på date med den jenta :)

Har nemmelig testet ut en nytt datingsopplegg for oss single. Og det virker forbløffende bra :yes:

Tok 200 bilder på turen, og syns selv jeg behersker portrett bilder rimelig bra.

Dog syns jeg portrettbilder tar seg best ut i "landscape" modus og ikke i "portrettmodus", men dette har kanskje noe med datamaskinens inntog i fotoverden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...