Gå til innhold

Er virkelig CS så kjedelig?

Anbefalte innlegg

Oi, det var ikke et spesielt saklig utsagn. Kan du si hvorfor du mener CS er så dårlig? Jeg spiller selv mye CS og synes det er et genialt spill på mange måter, selv om det har sine svakheter det også, slik som de fleste spill.

Har personlig bare spilt UT en gang, og fikk et dårlig førsteinntrykk, men har tenkt til å prøve det mer. Har derfor ikke noen sterk mening om det er dårlig eller bra.

Vil med dette oppfordre alle som tar del i denne UT vs CS debatten å forholde seg saklige, og gjerne si hva dere synes er dårlig og bra med de enkelte spillene. Slike debatter er greie de, men blir lett litt latterlige når utsagnene blir så patetiske som "CS suuuuger"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS kunne vært artig hadde det ligna mer på Rainbow Six (har aldri Rainbow Six heller pga. grafikken osv.) CS kan ikke kalles realistisk. Så vidt jeg veit så får man ikke frags ved å drepe terrorister, og man får heller ikke penger slik at man kan kjøpe våpen. Jeg savner et ordentlig co-op spell...eller jo..vi har da Alien vs. Predator 2...fy fasen det er spillet for co-op det. Tør nesten ikke å spille det engang. Håper at Medal of Honor: Allied Attack kommer som co-op på vanlige brett lissom. Og da håper jeg ikke at man teller frags. Er så kjipt å se de folka som stormer fra på CS runde etter runde for å noen få frags. Kan ikke kalle det team-game. Hadde vært kult å spille på et lag der medspillerene gidder å høre på deg og at de bruker radioen mye. GameVoice er løsninga :smile:

CS har potensialet til å bli bra, men det mangler lissom den co-op delen som blir borte når det er frags som teller. Å spille på lag har jo egentlig ikke en dritt å si for mange. Sjeldent jeg ser spillere på public servers som går sammen.

Lenke til kommentar

som jeg sa tidligere, cs er bra med lamer spillere, derfor suger det på internett. to-tre drittegoister som ødelegger moroa for resten av serveren, det gjør det ikke bedre at drittungene tror de er så skilled osv.

cs på internett er som om alle banene var facing worlds eller en annen variant av den banen, derfor sitter mange og speccer og henger med triste fjes.

skulle vært en campefri og awp fri server der man måtte storme, det ville vært mere realistisk og gøyere pluss at man slipper og specce mere enn 20 sec. hva gjør antiterrorpolititet? dem stormer seff, sitter ikke og basecamper emd hagle.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-04 23:00, Neglesaks skrev:

tenkte jeg bare skulle si:

CS SUGER!!!! det er det værste spillet jeg noen gang har spilt.

UT er det beste spillet jeg har spilt. Mye mer action, og mer dreping.

jeg gjentar: CS SUGER!!!

HAHA! :grin: :grin:

Dette må være den mest idiotiske meldingen jeg har sett noen sinne!!! LOL!

Og, ja. Det skal si litt "swosj, swosj" i cs. Man kan ikke bare snu seg rundt med en "swosj"! Det går i Q3 og UT, men CS er litt mer realistisk og slikt. Dette vil nok dere ut folk aldri helt forstå men men..

Lenke til kommentar

Eh.. Hvor vanskelig er det å snu seg 180 grader rundt i virkeligheten?!? Det er ikke slik at man liksom må ta 14 skritt for å snu seg rundt. Hva gjør du dersom det kommer noen bak deg da? Da er jo du dau før du har snudd deg 60 grader. En 180 grader skal ta 0.1 sekund, den skal være perfekt, og du skal med en gang kunne orientere deg. Hvis ikke dette har noe som helst å si i CS så forstår jeg absolutt ingenting.

Vel... Høres ut for meg at du er en fyr som:

1. har total mangel på mus-skills, og må spille med superlav mussensitivitet for å ikke plutselig bli stående og glo inn i en tilfeldig vegg, eller opp i taket/ned i bakken.

2. er en defensiv camper som aldri havner i nærkamp, og som driter om du dauer i nærkamp

3. er en som ikke forstår hvorfor han taper de fleste nærkamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...