Toa Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Annenhver torsdag er vi på nettcafé for å spille UT. Og selvfølgelig sitter 95% av alle der inne og spiller CS. Der sitter de med sine triste ansikter, og bruker 80% av tiden bare på å specce. Vi hører aldri noe latter, aldri noen utbrudd, eller noen som helst form for følelser i det som foregår. Er det virkelig så trist å spille CS? Når vi spiller UT er det nesten så jeg blir flau, fordi det vekker så mye følelser og hengivelse til spillet. "Forbanna hore!" "ARRRGGGHHH!!" "Flakse-faen!" "Ooooooo! Naaaiiis kombo" "Å i h... hvordan klarte du det?!?!?!?", mye høylytt latter, "Ikke le din jævel!!!!" osv osv... Det blir slik at vi må prøve å holde oss i skinnet for å ikke forstyrre alle de konsentrerte CS-speccerne. Nei... Takk og pris for at jeg valgte UT! PS! Sorry for alle banneordene. :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 ...kanskje de (CS-folka) er redd for at folka skal høre at de er lamere?... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 bare n00bs som speccer i CS :wink: nei UT er for hardt for meg, verre en skikkelig maraton eg liker bedre campe pausene i CS Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 CS-folket er da like fullt av slike uttrykk som du beskriver som andre spill tilhengere. I alle spill hvor du blir skikkelig revet med kommer slikt. Har du vært på LAN? Du hører minst like mye fra CS-folka som fra UT'erne eller Quakerne.. Det må værra noen rare folk på den nettcafeen rett og slett! Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Er alltid MASSE lyd der jeg er å spiller CS i alle fall :smile: Ehhh.... Kan kanskje ha noe med meg å gjøre Lenke til kommentar
vwalle Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 IKKE mobb n00bs !! jeg ekte n00bs medlem!! HEHE Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Vel.. Tror kanskje de var litt vel newbie noen av de folka. Jeg satt og så på en fyr når han spilte, og han hadde så lav mussensitiviten at han måtte flytte musen 3 ganger over musmatten for å gjøre en enkel 90 graders sving. Hahaha! Hva gjør man da om det kommer en bakfra?!? Flytter musen 6 ganger for å gjøre en 180? Det skal si svosj fra musen, ikke svosj-svosj-svosj-svosj-svosj-svosj. :smile: Tror jeg hadde eid de folka i CS jeg... :smile: Og, ja, det er som å løpe en maraton å spille UT. Man bli utrolig utslitt i hodet, spesielt etter 1on1 mot gode spillere. En runde på deck og en på liandri, og jeg er mentalt utladet og trenger pause. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 hei. ja jeg er faktisk oxo n00bs medlem, så da er vi to ikke sant vidar? :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg skjønner ikke hvor du har vært Toa, men overalt hvor folk møtes og spiller CS er det mye bråk. Jeg sitter av og til på nettcafe, og hører egentlig ikke stor annet enn "jævla gullehore faen assa". Det *jeg* ikke kan fatte er at du faktisk *ønsker* at folk skal rope banneord når du konsentrerer deg og spiller. Et annet faktum er jo at det alltid er de største fjortissene som skriker høyest. Toa: Å si at noen er dårlig, eller n00b bare fordi de spiller med lav sens så tar du nok smertelig feil. Sensitivity er en smakssak. P.S. Jeg hadde eid deg, og jeg bruker lav sens :smile: Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 cs er et vanvittig kult og bra spill som dessverre blir spilt av invalide mongiser som camper og bruker awp osv. dere UT fans ville også hengt med triste fjes hvis du spilte facing worlds banen med 30 andre og dere var de eneste som ikke brukte sniper rifle. når jeg spiller cs på lan med venner så kommer alle de gøye utbruddene, "faen, hvor sto du", "hvordan kom du deg opp der", "HAHAHAHAHA, jeg var bak deg hele veien, hihih", "hehe, 100 hp igjen!", "wooow, 1 hp igjen igjen haha" osv, cs er vanvittig kult, men det er de ivalide mongisene som ødelegger gameplayet totalt. [ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-01-04 15:48 ] Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Vel. Det stedet jeg har vært på er det 18 års grense, så fjortisfaktoren er ikke såå høy. Sikkert også et lite poeng i at i CS er du midt i action ca. 2% av tiden. Resten av tiden lusker du et sted, eller speccer. I UT er du midt i action, kanskje med 4 stykker rundt deg, og raketter flygende over alt i 80% av tiden. Da blir det litt mer skrik og skrål. Greit nok å spille med lav sens. Men du SKAL ha mulighet til å ta en 180 grader kjapt!!! Man MÅ ikke ha superlav sens for å ha god aim. Aim har mer med timing og teknikk å gjøre. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Jepp. CTF på Face er noe av det tristeste jeg vet. Det er der du finner de fleste newbies, lamere og cheatere. Nå spiller jeg aldri CTF uansett lengre (bare DM og TDM på meg) så det bryr meg ikke mye lengre... :wink: Skal jeg spille et "realistisk" spill, så spiller jeg Tactical Ops, som er UT's svar på CS (sammen med StrikeForce og Infiltration). Lite laming, lite newbies, og lite cheats. Dessuten har jeg ikke CS heller så... :wink: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 normalt når eg spiller facing world så er den proppfulle serveren tom etter 10 min ;/ Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: Aim har mer med timing og teknikk å gjøre. En liten forskjell der mellom CS og UT: I CS er det ikke bullet time, altså skuddet kommer frem i det du trykker. Derfor blir det kun rekylen du trenger å ta hensyn til (i UT er det vel bullet time, er det ikke?) Skyt meg hvis jeg tar feil... PS. Du aner ikke hvor mye lyd som kommer ut av meg når jeg spiller CS. Og som mange sier; drar du på et LAN lover jeg deg mange høylytte utfall :smile: Må være noen spesielle folk de der som du snakker om. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 du har rett på en måte men i UT er den pingen som bestemmer når kula di popper ut av våpenet :wink: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Har spilt begge deler (spiller), og avveksling er en fin ting. Spilte altfor mye CS i over et år, nå er det UT som er morsomt. Med intensitet på et absurd nivå og stor stemning. Spesielt gøy når man kjenner de fleste man spiller med. Er litt lite folk på serveren av og til, så join gjerne på unreal.humla.no:7787 -P- Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Bra spilt pop! Jeg måtte konse hardt for å ikke bli tatt av rocketlauncheren din. :wink: Lenke til kommentar
picachu Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 /me liker best UT insta CTF p|cachu Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Instagib (og sniperarena) spiller jeg bare for å få øve litt aim. Men litt morro kan du jo være til tider. :smile: Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 tenkte jeg bare skulle si: CS SUGER!!!! det er det værste spillet jeg noen gang har spilt. UT er det beste spillet jeg har spilt. Mye mer action, og mer dreping. jeg gjentar: CS SUGER!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå