Howard Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Asus har lansert en ekstern utgave av sitt Xonar-lydkort. Les mer Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tipper de kommer til å tjene stort på designet, da jeg syns ihvertfall det var finfint Men mange av de nyere hovedkortene har jo allerede innebygd lydkort som holder i masse, men denne modellen er vel kanskje mer basert på laptoper? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vil også tippe den er rettet mot laptopper, evt folk med litt for mye penger som liker flotte dingser på skrivebordet sitt.. Uansett lekkert design som nok ikke er rettet mot de svette gutterommene man finner rundt om i landet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den minnet meg om slike saker man fester museledningen i, slik at den ikke skal være i veien. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis prisen ikke blir så altfor gal, og heller ikke ytelsen, så tipper jeg at jeg kanskje tar en slik til HTPCen, er jo bare å la den ligge bak i racket, og endelig å skikkelig surroundlyd digitalt fra PC-en til forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå