Coffey Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Få høre kritikken! Må bare si at alle bilder er råstoff, har ikke fikset noe som helst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OK, det er 6 bilder, men jeg greide ikke plukke flere ut. Hadde noen giddet? Endret 8. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
DHM Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 14 bilder er litt mye å skulle gi kritikk på :S Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg syns ett av bildene bare var tull. Syns to av dem var ganske OK og ett likte jeg godt. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Plukk heller ut to eller tre bilder som du er fornøyd med, da er det mye lettere å gi kritikk som DHM sier. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Ok da, det er kanskje LITT mange bilder EDIT: Skal ordne de ikveld. Endret 8. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå